قوانین و مقررات
قوانین و روند مرجوعی کلیه محصولات فیزیکی
قوانین مرجوعی محصولات فیزیکی به شرح زیر است:
- لطفا در صورتیکه تصمیم دارید کالا را مرجوع کنید، حتما با همکاران فروش در این خصوص هماهنگی بفرمایید و مشکل مورد نظر را بیان کنید تا توسط همکاران فروش و پشتیبانی بررسی گردد.
- در صورت تایید همکاران فروش جهت مرجوع کالا، باید کالا در جعبه اصلی خود قرار بگیرد و تمام لوازم و تجهیزات جانبی، همراه با کالا بطور کامل، مشابه کالای دریافتی، ارسال گردد. جعبه یا کارتن دستگاه و تمام لوازم و تجهیزات جانبی نباید آسیب دیده یا ضربه خورده باشند.
- درصورتیکه کالا به شکل صحیح و سالم به دست شما نرسیده است، لطفا کالا را از کارتن خارج نکنید و حتما با همکاران فروش هماهنگی کنید و تصویر از محصول ارسال کنید تا سریعا بررسی شود و در صورت لازم محصول مرجوع شود.
- درصورتیکه کارتن کالای ارسالی سالم بوده اما محصول مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری داشته است، لطفا بدون هیچ اقدامی، با همکاران فروش هماهنگی بفرمایید تا در صورت لازم، محصول مرجوع شود.
- درصورتیکه خریدار به دلایل غیر منطقی یا دلایل شخصی تصمیم به استرداد کالا داشته باشد، در صورت تایید تیم فروش یا پشتیبانی ، کالا استرداد می شود و در این صورت کلیه هزینه های ارسالی کالا به عهده خریدار است.
- هزینه ارسال کالای مرجوع شده، باید بررسی شود. در صورتیکه کوتاهی از سمت شرکت باشد، به عهده مجموعه است و در صورتیکه دلیل دیگری داشته باشد، باید توسط خریدار پرداخت گردد.
نحوه استرداد وجه کلیه محصولات فیزیکی
در صورتیکه کالای مورد نظر جهت مرجوعی، توسط تیم فروش یا پشتیبانی بررسی شده است و تمامی موارد قوانین مرجوعی رعایت شده باشد، با تایید تیم فروش یا پشتیبانی می توانید کالا را مرجوع کنید و پس از تحویل کامل کالا و تایید نهایی، مبلغ کالا به همان شماره حساب خریدار کالا، عودت داده خواهد شد.
مدت زمان تحویل
زمان تحویل کالا در داخل تهران، یک تا دو روز کاری است و در خارج از تهران، طی یک تا دو روز کاری، کالای مورد نظر بسته بندی شده و به سرویس حمل و نقل تحویل داده و رسید آن برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتیکه زمان دریافت کالا برای شما مهم است و تصمیم دارید در سریعترین زمان ممکن، کالا به دست شما برسد، حتما قبل از خرید، با همکاران فروش هماهنگی بفرمایید تا طبق خواسته شما، کالا به دست شما برسد.
شیوه حمل و ارسال کالا
حمل و نقل کالا در داخل تهران معمولا توسط پیک موتوری مطمئن، انجام می شود تا در سریعترین زمان به دست شما برسد که البته انتخاب نوع سیستم حمل و نقل با تایید شما انجام می شود و در صورتیکه در حجم بزرگتری باشد، از خودرو باربری استفاده می شود.
اما در خارج از تهران، کالا با بسته بندی درست و استاندارد تحویل سیستم حمل و نقل کشوری می شود.
در صورتیکه تمایل دارید از شیوه دیگری جهت حمل کالا استفاده کنید، می توانید با تیم فروش در این خصوص هماهنگی بفرمایید.
نحوه پرداخت وجه
جهت پرداخت وجه کالاهای موجود در فروشگاه پس از صدور پیش فاکتور و فاکتور نهایی میبایست از طریق واریز به شماره کارت و یا حساب اعلامی از سمت فروشگاه اقدام به واریز وجه نمایید.
در نظر داشته باشید، همانطور که در صفحه تمام محصولات تاکید شده است، قبل از خرید کالاهای فیزیکی، از همکاران فروش در مورد قیمت نهایی و موجودی کالا استعلام بگیرید.
نحوه پشتیبانی و خدمات
در صورتیکه در هر یک از مراحل خرید تا دریافت کالا با مشکلی مواجه شدید می توانید از تیم پشتیبانی و فروش کمک بگیرید.
با شماره 02166491386 می توانید با تمام بخش های شرکت در ارتباط باشید.
- قبل از خرید کالا می توانید با همکاران فروش مشاوره داشته باشید تا بهترین خرید را تجربه کنید.
- بعد از خرید کالا می توانید از تیم فنی کمک بگیرید تا تجهیزات شما را راه اندازی کنند.
- در صورتیکه نیاز به نگهداری و قرارداد ماهیانه دارید می توانید از تیم پشتیبانی آنلاین و فنی استفاده کنید.
- در حین راه اندازی تجهیزات اگر به مشکلی خوردید، می توانید از تیم پشتیبانی آنلاین کمک بگیرید
- اگر نیاز به آموزش دارید می توانید با پشتیبان آموزشی صحبت کنید.
- اگر نیاز به پیاده سازی سناریو در حد سازمانی دارید می توانید از تجربه تیم فنی و متخصص استفاده کنید
- و…
نحوه ثبت شکایات
از انتقادات و پیشنهادات شما جهت بهبود روند کاری و ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، استقبال می کنیم.
ارتباط با ما
جهت ارتباط با مجموعه پاناتکنیک پارس می توانید از شماره 02166491386 استفاده کنید و همه همکاران فروش، پشتیبانی آنلاین، بخش فنی و آموزش، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
هر سوالی که دارید می توانید از ما بپرسید.پاسخگوی شما خواهیم بود.
ساعات پاسخگوی
شنبه تا چهارشنبه : از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد ازظهر
پنج شنبه ها : از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر
در صورتیکه در ساعات غیر اداری یا روز های تعطیلی نیاز به مشاوره یا پشتیبانی داشتید، می توانید با شماره واتساپ 09120219209 با ما در ارتباط باشید.