خدمات
اگر در سیستم تلفنی یا مرکز تماس خود دچار مشکلی شدید یا در شبکه اختلالی داشتید و یا اگر قصد توسعه یا برنامه ریزی داشتید، می توانید با مرکز تماس پاناتکنیک پارس تماس بگیرید و به دپارتمان پشتیبانی متصل شوید تا بصورت انلاین مشکل شما را حل کنند و در صورت نیاز می توانید از تیم فنی جهت اعزام به پروژه هم استفاده کنید.
تیم پشتیبانی و آنلاین آماده کمک رسانی به شما عزیزان هستند
مهمترین مسئله در خدمات رسانی، سرعت عملکرد تیم پشتیبانی است که در اسرع وقت بتوانیم مشکل شما را حل کنیم.
در هر شرکت یا سازمانی که از تجهیزات شبکه و ویپ استفاده می شود، قطعا نیاز هست که بصورت منظم و دوره ای کلیه تجهیزات شما بررسی شود تا از اتفاقات بعدی که ممکن هزینه زیادی را در برداشته باشد، جلوگیری شود.
یا حتی جهت ارتقا و توسعه تیم و دپارتمان های مختلف می توانید از خدمات ویپ در مجموعه پاناتکنیک پارس استفاده کنید.
گاهی اوقات در شبکه های مخابراتی مشکلاتی ممکن است پیش بیاید که در بعضی موارد قابل پیش بینی هم نخواهد بود، جهت عیب یابی، حل سریع مشکل و برقراری ارتباطات، می توانید روی کمک تیم پشتیبانی و فنی پاناتکنیک پارس حساب کنید.
در گذشته چون از سیستم های آنالوگ و زوج سیم ها استفاده می شد و بستری کامل متفاوت از شبکه داشتند، خطا در زیر ساخت خیلی کمتر بوده نسبت به سیستم های ویپ امروزی که بطور کامل با شبکه و زیر ساخت شبکه ادغام شده است. هر اختلالی در تجهیزات و زیر ساخت شبکه می تواند باعث اختلال در تماس ها و ارتباطات پرسنل با مشتریان شود که بسیار حائز اهمیت است.
برخی کارفرمایان تاکید دارند که بصورت حضوری از خدمات و سرویس دهی ما استفاده کنند که در هر صورت، چه بصورت حضوری و چه بصورت از راه دور می توانید از تیم فنی و پشتیبانی پاناتکنیک پارس استفاده کنید.
در شرکت یا سازمان ممکن است در اتصالات، کابل ها، پست مخابراتی یا بطور کلی در زیرساخت شبکه مخابراتی مشکلاتی پیش بیاید، یا حتی شاید نیاز هست که برنامه ریزی مرکز تلفن را تغییر دهید یا تعدادی خطوط شهری یا داخلی به مرکز تلفن اضافه کنید، در تمامی این موارد می توانید از تیم فنی و تیم پشتیبانی آنلاین پاناتکنیک پارس اسفاده کنید.
بطور کلی خدمات سانترال شامل موارد زیر می شود:
- اختلال در زیر ساخت ( کابل های مخابراتی، کیستون های تلفن، پست مخابراتی و …)
- برنامه ریزی مرکز تلفن (تغییر دسترسی ها، ساخت تلفن گویا یا صف انتظار )
- توسعه شرکت (داخلی های جدید یا اضافه کردن خطوط شهری جدید)
- اضافه کردن تجهیزات یا کارت های سانترال
- ارتقا سانترال به مرکز تلفن های ویپ
- یکپارچه سازی بین مراکز یا شعب مختلف
- کابل کشی جدید جهت توسعه مرکز تلفن
- اضافه کردن سرویس جدید
چطور سانترال قدیمی را بروز کنیم
گاهی اوقات، بروز رسانی سانترال های قدیمی به دلایل مختلفی باید انجام شود. امروزه سانترال های تحت شبکه یا مرکز تلفن های ویپ، قابلیت های بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند که مورد نیاز هر شرکت یا سازمانی خواهد بود.
در ادامه قابلیت های بسیار مهم مرکز تلفن های ویپ را لیست کرده ایم:
- پشتیبانی و مدیریت مرکز تلفن از راه دور
- بدون نیاز به سیم کشی و زیرساختی مجزا
- توسعه راحت تر
- پیاده سازی سناریو های مختلف و پیشرفته
- راه اندازی داخلی ها در خارج از محیط شرکت
- ارتباط در بستر اینترنت و بدون محدودیت
- یکپارچه سازی شعب
- گزارشگیری دقیق
- بازدهی بهتر و افزایش رضایت مندی
البته این موارد بخشی از قابلیت های مرکز تلفن های تحت شبکه است.
اگر شما تصمیم دارید که تحولی در مرکز تلفن و سازمان خود بوجود آورید و باعث افزایش راندمان کاری شوید، می توانید از خدمات سانترال و ویپ تیم پاناتکنیک پارس استفاده کنید.
مشاوره رایگان داشته باشید تا با کمترین هزینه بتوانید بهترین راهکار را پیاده سازی کنید.
عموما ارتقا سانترال های قدیمی به مرکز تلفن های ویپ امروزی به دو روش زیر امکان پذیر است:
راهکار اول : یکپارچه سازی سانترال موجود با مرکز تلفن ویپ
این پیشنهاد در صورتی منطقی است که زیرساخت مخابراتی مطمئن و گسترده ای دارید و مهاجرت از زیرساخت مخابراتی مسی به زیرساخت شبکه و ادغام با تجهیزات شبکه موجود، کار پرهزینه و زمان بر خواهد بود. تغییر زیرساخت باید با یک استراتژیک درست و برنامه ریزی شده انجام شود. تجهیزات شبکه بطور کامل باید بررسی شوند و در صورت نیاز باید تغییرات اساسی در زیرساخت داشته باشیم. اگر این موارد چک نشود ممکن است شاهد ناپایداری در شبکه باشیم که بسیار نامطلوب است.
از این رو با بررسی کامل زیر ساخت موجود، می توانید از مرکز تلفن ویپ در کنار سانترال فعلی استفاده کنید. این بهترین راهکار است که بتوانید از قابلیت های ویپ هم استفاده کنید.
راهکار دوم : ارتقا دستگاه سانترال به مرکز تلفن ویپ
برای ارتقا مرکز تلفن های آنالوگ به مرکز تلفن های ویپ امروزی مثل ایزابل، باید زیرساخت مسی را بطور کامل جمع آوری کنید و از زیرساخت شبکه استفاده کنید.
این کار در سازمان های بزرگ به سختی انجام میشود چون هزینه زیادی دارد و باید زیرساخت شبکه هم بروز شود. اما در مجوعه های کوچک با صرف هزینه و زمان کمتری انجام می شود.
اگر فقط مرکز تلفن را به مدل بالاتری ارتقا دهید، معمولا نیازی به تغییر زیرساخت یا تلفن های موجود نیست.
ارائه خدمات سانترال بصورت حضوری
در اکثر مواردی که نیاز به خدمات دارید، لازم هست که تیم فنی بصورت حضوری اعزام شوند و مشکل شما را حل نمایند.
بعد از اطلاع رسانی شما به تیم پشتیبانی جهت حل مشکل بوجود آماده، در صورتیکه نتوان مشکل را از راه دور و بصورت ریموتی حل کرد، در اسرع وقت تیم فنی اعزام خواهند شد. شما عزیزان می توانید از خدمات حضوری تیم فنی و پشتیبانی پاناتکنیک پارس استفاده کنید.
یکی از مواردی که همیشه در ارائه خدمات سانترال های قدیمی وجود دارد، تغییر فیزیکی داخلی ها و پرسنل در شرکت است. این کار باید بصورت حضوری و تیم فنی انجام شود، چون نیاز هست که تغییر پورت از پست مخابراتی به پریز تلفن مورد نظر انجام شود، اما گاهی اوقات فقط بصورت نرم افزاری انجام می شود.
چه خدماتی را در زمینه سانترال ارائه می کنیم:
بطور کلی از زیرساخت و پیاده سازی اولیه تا برنامه ریزی های پیشرفته انواع مرکز تلفن های آنالوگ و ویپ را به ما بسپارید. کافیست با ما تماس بگیرید.
ما با یک تیم متخصص و متعهد، در تلاشیم تا بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه کنیم.
بطور کلی می توان کلیه خدمات سانترال را بصورت زیر تقسیم کرد:
راه اندازی زیرساخت مخابراتی
پیاده سازی زیرساخت اصولی و استاندارد یکی از مهمترین مراحل اولیه اجرای پروژه است. ابتدا باید براساس نیاز کارفرما، پلن و نقشه طراحی شود و بعد از آن با رعایت تمامی استاندارد ها، زیر ساخت شبکه و مرکز تلفن پیاده سازی شود.
نصب انواع مرکز تلفن و برنامه ریزی اولیه
زیر ساخت و مرکز تلفن های مخابراتی، اگر به درستی اجرا نشود، باعث مشکلات بعدی و بسیار جدی خواهد شد.
راه اندازی تلفن گویا
ما می توانیم با راهکارهای مختلف، صف انتظار مشتریان و پیغام تلفن گویا را برای مرکز تلفن شما راه اندازی کنیم.
راه اندازی صف انتظار با یکپارچه سازی سانترال های قدیمی با ویپ
در صورتیکه از سانترال های قدیمی استفاده میکنید و امکان تعویض زیرساخت مخابراتی قدیمی به زیرساخت ویپ نیست، می توانیم سانترال های قدیمی را با مرکز تماس های ویپ یکپارچه کنیم و تمامی قابلیت های بی نظیر ویپ را برای شما راه اندازی کنیم.
این راهکار، مزایای بسیار زیادی دارد که زیر لیست کرده ایم:
- استفاده از قابلیت های ویپ با کمترین هزینه
- استفاده از قابلیت های ویپ بدون تغییر در زیر ساخت و تلفن ها
- پیاده سازی سریع
- بدون نیاز به تغییر در تجهیزات شبکه
- استفاده از زیرساخت مخابراتی
ضبط مکالمات
راه اندازی انواع سیپ ترانک
ناچارا باید از مرکز تلفن های ویپ استفاده کنیم مثل سیسکو یا مرکز تلفن ایزابل.
پیشنهاد ما این است که حتما از ایزابل در کنار سانترال های قدیمی استفاده کنیم تا بتوانیم تمامی قابلیت های رایگان ایزابل را به سانترال اضافه کنیم.
توسعه زیرساخت
اتصال سانترال های مختلف در داخل یا خارج شبکه
هر سانترال یا مرکز تلفنی که دارید، مهم نیست، کافیست با ما در ارتباط باشید تا کل تجهیزات را بررسی کنیم و بعد از آن انواع راهکارهای منطقی را به شما ارائه خواهیم داد.
تامین کالا (انواع کارت سانترال، تلفن سانترال یا تلفن ویپ و …)
ما می توانیم تمامی تجهیزات مورد نیاز شما را با کمترین هزینه و قیمت تامین کنیم تا هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشید
راه اندازی داخلی ها در خارج از شبکه
گاهی اوقات نیاز هست که شما یک تعداد همکار فروش در خارج از سازمان داشته باشید تا بصورت غیر حضوری، فعالیت کنند. این کار را بسیار راحت و با کمترین هزینه می توانیم برای شما راه اندازی کنیم.